Eilen en ehtinyt koneelle. Olin leffassa katsomassa Angel-aa. Oli aika kiintoisa ranskalainen elokuva, "nukkavieru André" seikkaili siinä. Tai ei seikkaillut sanan varsinaisessa merkityksessä... En osaa sanoa siitä mitään, mutta ah se kieli ja ah se Andrén näyttelijä. En millään muista herran nimeä, mutta hän on se sama joka on Ameliéssä sen kauppiaan apulainen. Tai se. Kyllä te tiedätte!

Eilen oli muutenkin omituista. Leffan jälkeen tuli niiiin paha olo yhtäkkiä, että meinasin oksentaa Valossa. Öh? Tiina raukka joutu katsomaan mun kärvistelyäni. Onneksi olo siitä sitten parani kun lähdin saattamaan Tiinaa bussilleen. Kävely on tosi rauhoittavaa noin iltasella.. Mietin eilen kamalasti kaikkea ja olin ajoittain vähän tuskastunut sen vuoksi. Söin myös liikaa karkkia.

Tänään aamupäivällä kierrätin ysiluokkalaisia, jotka tulivat tutustumaan kouluumme. Hehhehee! Oli aika hauskaa, en kyllä tiedä että kuinka hyvin ne saivat multa tietoa kun en ollut yhtään "valmistautunut", mutta mulla oli kivaa! (sehän tässä olikin olennaisinta) Ja hihiii, nyt menee uusi ysiluokkalaisporukka tuolla Elinan ohjaamana ohi! "mennään katsomaan tätä luovanluokkaa" hih. Ysiluokkalaiset on hauskoja.

Olen siis edelleen koulussa. Mun pitäisi tehdä jotain diabetes-juttua, mutta se on käytännössä jo valmis. Ryhmäni tekee vielä omia osuuksiaan, niin mäkin hengailen täällä atk-luokassa. Mulla on kuuma. Täällä on tosi kuuma.. Hothot. Ja Taas porhalsi Elina ohi, "vasemmalla ATK-luokka"

Ja nyt tuli Pekan ja Sannan porukka. Ihania ysejä, vitsi oon innoissani! Ensi vuonna on hauskaa, kun uusia taas tulee. Oon jo kyllästynyt noihin vanhoihin ykkösiin.. Ja onneksi abitkin pian poistuu, niin saadaan enemmän tilaa tänne kouluun. Tosi turhauttavaa, kun luokat käy ahtaaksi ja kaikki on aina varattuna ja uaah. Täällä on vaan yksinkertaisesti liikaa väkeä. Nyt noi ysit virnuilee tossa!! Jotain huonoja inside-läppiä.

Tuleepas tänään tekstiä? Pitkästä aikaa raapustelen oikeen romaania. Äh mä en pidä noista kahesta ykköspojasta jotka täältä juuri lähti, ne on tosi ylimielisiä otuksia. Creepy. Ylimielisyys on tosi vastenmielistä. Joskus oon saanut itseni moisesta kiinni ja ai ai kun hävettää.

Odotan ihan älyttömästi sitä siskoani tai veljeäni jo syntyväksi. Saisi tulla sellaisen terveellisen määrän etuajassa, niin olisin tosi onnellinen - oon niin jännittynyt! Oon kyl vähän peloissani, et jos se ei pidäkään musta, mikä tietysti on mahdollista. Se on onneks paljon itsestäni kiinni, niin luultavasti meistä tulee ihan hyvät kaverit jos ei jopa tosi tosi hyvät. Onhan tätä ikäeroa tietysti noin sisaruussuhteelle aika paljon, mutta toisaalta parempi näin, kun esimerkiksi joku tylsä 7 vuotta.

Onneksi alkaa tuolla toisella ryhmäläisellänikin MBO-informaatio loppua, niin saadaan pian työ purkkiin. Vielä kun kolmas saa nuo hoitojutut selvitettyä, niin hyvä!

Mummo lähti tänään Lappiin. Olin kokonaan unohtanut moisen ja hämmästyin eilen kun kotona oli matkalaukku levitettynä ja siellä sisällä oli jotkut talvikengät. häh? Muistini on melko lyhyt. No tänään se siis lähti, puoli 11 aikaan. Että nyt täytyy pärjätä kahdestaan papan kanssa perjantaiaamuun ja sitten lähdenkin jo äidille. Olen miettinyt, että jos tulisin vasta maanantaiaamuna kotiin. Voisi olla ihan kivaa vaihtelua, kun sunnuntaisin on niin turhauttavaa matkustella. Eikä menisi sitten viikonlopusta ihan niin kauaa junassa oleiluun ja sunnuntainkin pystyisi käyttää tehokkaammin. Moinen extreme vaatisi tietysti kuitenkin aikaista aamuherätystä, joka ei mulle ole ehkä se optimi. Aamu-unisuus kun on taipumukseni. Mietin kuitenkin, että eihän kukaan ole aamulla kovin freesi, että voin hyvin esim hypätä aamulla bussiin ja matkustaa meikittä aina junaan saakka. Junassa olisi sitten kaksi tuntia aikaa ehostaa ja torkkua. Kysyn äidiltä, että mitä mieltä hän on...

Voi sinua jos olet koko postauksen lukenut. Tämähän oli ihan turha. Pääpointti: ysit on kivoja ja diabetes tylsä.