Herranjumala! Heräsin tänään pahasti myöhässä, nukuin rehellisesti pommiin ja ai että oli rentouttavaa! Koulu oli jo alkanut kun heräsin ja aamun kaksoistunnin jälkeen oli hyppy, niin nousin ylös vasta hiukan ennen kymmentä ja ajelehdin koululle tuhdisti myöhässä seuraavalta tunniltani vähän vaille 11. Päätin siis lintsata ja liityin kavereideni seuraan ruokalaan. Niiden ruokailu loppui 11.15, ja mulla oli siinä sitten kivasti 60minuuttia aikaa all alone. Olin varautunut: mulla oli kirja! Luin pitkästä aikaa Sinikka Nopolaa. Sain kirjan viime syntymäpäivänä lahjaksi tädiltä ja olen lukenut sen joskus joulunaikoihin. On edelleen yhtä hauska se Taivaallinen kassi. Tykkään Nopolasta aina välillä, joskus on kivaa luettavaa. Heinähatut ja vilttitossut olen tähän asti jättänyt kyllä omaan rauhaansa, mutta katsotaan nyt, mitä tapahtuu kun uusi perheenjäsen syntyy! Vitsi kun tekee vaan mieli hankkia sille kaikkea söpöä...!