Filmi katkesi viime yönä. Paska.
Olo edelleen hirveä ja vatsassa kiertää. Mummo on ihan ihmeissään kun en käynyt tuliais tobleronejen kimppuun oitis. Huh. Ajatuskin tobleronesta aamulla (siis aamupäivällä) oli luotaantyöntävä.

Olen myös ilmeisesti kuumeessa, jees. Nenä on punainen ja vuotava. Silmissä tuntuu nuhaisuus, ne ovat painavat ja väsyneet, ei pysty keskittymään. Olen juonut teetä ja hunajaa. Ruoka ei mene alas, kun miettii että söis, niin ahdistaa. Oon tänään syönyt siis kaksi leipää, banaanin ja yhden keksin. En vaan tajua, että miks just nyt kipeeks. Tää kurkkukipu ja tälläin alko jo pe-la yönä kun olin Emmalla. Me oltiin saunassa ja mentiin sen jälkeen niiden parvekkeelle istuskelee t-paidoissa. Yö nukuttiin kapealla patjalla kaksin, lattiatasossa ja ilman peittoa.
Oon tehny kaiken edistääkseni sairastumistani! Ja nyt saan sitten vit kärsiä tästä. Oma moka, jess.jesss.

Ainiin, Emman koira Helmi, söpöin ikinä, pieni ja valkoinen ja pörröinen Cotton de Tulear, söi paketin purkkaa, siis 10 palaa. Sen lisäksi se söi puolikiloa tuplasuklaapaloja (Sellain tötsä joit saa laivalta, ni samallainen ku englanninlakut, et on kaks puolenkilonpussia.). Ja siis se pieni raukka! Pystyin melkee kuvitella et kuinka vihreeks sen iho alko siitä kaikesta pahoinvoinnista muuttua. Se oksensi niiin paljon, etten ees käsitä, jäikö sen vatsalaukku sisään. Se vaa makas raatona ja köhi ja oksensi - ja tärisi! Oltiin kaikki huolesta pöyristyneinä koko pe-la yö. Sen vatsaki turpos sellaseks pikkupalloks ku se makas kyljellää keittiönlattialla. Aamulla se kävi hakemassa sen tuplasuklaapala-pussin jostain sohvan takaa ja vei keittiöön mammalleen. Morkkis.