Tampere ei vedä puoleensa, olen tylsistynyt ja kurjistunut täällä, kuihtuva kukka jota kuvanveistäjä muovaa, kaataa maalia päälle ja näin. Olen inspiroitunut äidinkielen novelliryhmätyörunostamme, joka on huonoin runo koskaan, mutta joka minun tulee hyminän säestyksellä lausua huomenna luokan edessä - nauramatta. En tiedä pystynkö moiseen, mutta olen valmis yrittämään. Tai oikeastaan en ole, koska sitä täytyy harjoitella. Voinen julkaista teoksen huomenissa - jos kehtaan!!! (ainiin ja muistan)

Olen hieman ihastunut, eikä koulunkäyntini suju muutenkaan, joten aion lopettaa tämän tähän hetkeen - stopstopstop!
..
..
..
..
Olen hirmu hyvä tässä, en enää ole ollenkaan ihastunut erääseen poikaan. Melkein ollenkaan.

Kokeilin tänään Zumbaa!!! Herramujeesus, se oli niin riemukasta, etten tiedä miten päin olisin ollut! Patricio (muistaakseni) oli lanteistaan niin peijakkaan hytkyvä, etten oikein, noh, lisäksi Patricio ei puhunut suomeakaan ja englantikin oli hieman hakusessa. Patricio on Chilestä ja aivan valloittava! Aion ehdottomasti zumbata ensiviikollakin!