Huomenna lähden mökille, vaikkei serkku tulekaan mukaan - cacca! Sillä on muka jotkut rippijuhlat sunnuntaiaamuna! Olen ihan varma että se on joku petkutus. Onneksi sentään K ja äiti tulevat, en olisi jaksanut mummon ja papan kanssa kaksin!
Tänään olin toisella mummollani ja siellä oli myös kaksi serkkuani, jotka olen ohimennen tavannut viimeksi kaksi vuotta sitten! Oli kyllä huimaa miten luikasta keskustelu oli...yleensä puhelias minä istui tuppisuuna yli puolet ajasta. Kun ei ole sanottavaa niin ei ole.
Sain vaarilta lainaksi kannettavan pikkuisen cd-soittimen, koska minulla ei ole omaa. Ei ole koskaan ollutkaan. Mutta nyt saan sitten kuunneltua vähän musiikkia etelän lämmössä! Lainasin nyt myös Victor Hugon Kurjat, kerta viimekerralla unohtui kirja napata mukaan.

Olen radikaali, vaihdoin irc-gallerianickiäni.
LET'S SAMBA!