Huomenia!

Olen poikkeuksellisen (sekä ärsyttävän) hyvällä tuulella! Todella vilkas, varsinkin suustani. Mummo juuri äsken viimeksi sanoi "Lopeta nyt jo!" hahaa, eikä tätä kieltoa/toppuuttelua ole tarvittu varmaan kuukauteen! wow!

Oon ihmeissäni tästä yht'äkkisestä nauravaisuudesta. Hiukan hämilläni, mutta innoissani. Toivon että jatkuu, koska näin on itsellä(ainakin) paljon parempi olla ja parempi mieli. En edes jaksa panikoida esim ensivuoden kurssivalinnoista tai siitä, että patistelevat pohtimaan/valitsemaan kirjoitettavat aineet. Nähe, oon valinnu jo! Ei mitään hätää siis. Hahaa! Innoissani olen. Mieletöntä! wow.

Ostin paidan joka on keltainen. Sekin kertonee jotain mielentilastani. Ihanata!

Kissa on täällä edelleen vaikka mummo jo eilen palasikin. Kävin ostamassa kissalle ruokaa ja olin tosi kaupunkilainen. Rahan olisi enää pitänyt olla muovista - ah idylliä!

Taidanpa lopettaa, ennen kuin muillakin menee hermot näihin huonoihin juttuihini tältä päivältä.
Yötä!