Koehysteriaa:

Sain luettua koealueen kokonaan läpi, melkein ajatuksenkin kanssa ja uskon osaavani asiat melko hienosti. Ainakin osittain ja paikoitellen.
Mummo tuli yhdessä vaiheessa tähän koneelle, vaikka luin sängyllä. Se käski keskittyä kunnolla lukemiseen, eikä mennyt kun joku kaks minuuttia niin se alkoi hölöttämään. "Pläpätipläpäti? Jaadijaadi..." Huoah. Onneksi E pelasti tekstiviesteillään.

Paniikki iskee varmasti heti aamulla, kun puoli seitsemän räväytän silmäni ensikertaa auki uuteen päivään. Yök, se turhaudus ja ihmetys mikä kokeen jälkeen on, kun on juuri valuttanut aivonsa kynän välityksellä palalle paperia. Se on kamala tunne, pelottava. Ainakin minulle.

Muuta:

Mulla ei ennen ole ollut näin pahaa kuumetta pois mummolasta/kotoa. Ei koskaan aiemmin, mutta nyt se on iskenyt kuin märkä sukka ja oon yrittänyt jo äitiäkin pehmitellä.
Tietysti, oishan se haastavampaa ja vaikeampaa asua esim kavereiden kanssa. Mummon oon kuitenkin tuntenu koko ikäni..

Appelsiineistä:

Söin appelsiinin.
Appelsiinit on tarttuneet mun viimevuoden hoikistumisoperaatiosta, kun äiti oli Pisteillä niin pitihän munkin yrittää. Appelsiinistä tulee nolla pistettä. Mandariinista puolikas. Sitä ennen en koskaan syönyt appelsiineja, kun ne "on niin vaikeita" ja mehut tursuaa ympäriinsä jos yrittää kuoria.
Minäpä en kuori. Lohkon appelsiinit sellaisiksi aika ohuiksi siivuiksi ja "kaluan" sen hedelmälihan irti kuorista. Puolet siistimpää kuin mulle alunperin opetettu tyyli, jossa ensin veitsellä veistetään kuori rikki ja sitten sormin kuoritaan loppuun.
Huaah, siinä meni vähintään hihat ja puolet keittiön seinistä uusintaan. Tällä uudella tyylillä säästyy vähemmällä!

- Mainos-TV