Olen sairaana, siis nyt ihan tosissaan. Menin kyllä kouluun kymmeneksi, ruotsintunti, ruokailu - - > kotiin. Ruotsin tunnista ei tullut mitään, olen tippunut ja turhautunut, lisäksi tukossa ja yskivä/nuhaileva. Siis todella kuvottava. Ruokailu ihan jees, ruoka hyvää olo ihan...noh...perseestä. Mummo oli kahviossa tänään, sain siis ilmaisen leivän itselle (plus se toi vielä kolme kotiin) ja kahvia elinalle. Ruokailussa kypsyttelin Elinan avustuksella ajatusta kotiin lähdöstä ja kun aloin kuulustella Elinan englannin alleviivauksia päätin, ettei tästä tule mitään. Siis kun puhuminen ei luonnistu ilman ajoittaista niiskutusta ja en pystynyt keskittymään edes siihen, monennessa viivauksessa olin, en uskonut kykeneväni siihen.
Kuumetta minulla ei kuitenkaan ilmeisesti ole? Olen varma että omronimme on rikki. 36.2
Kotiin päästyäni katselin Lostia ja join puolitoistalitraa nestettä, söin hyvyyksiä ja kuuntelin musiikkia. Mikä ihaninta, nukahdin kesken kaiken ja heräsin kahden tunnin kuluttua ihan pöhöisenä kun mummo tuli kotiin.

Olen koukuttunut kahteen uuteen asiaan: BB Fiilismittari ja Ebba von Sydow