3232323232323232323232323232. AH!

Hey, tänään ihana kiva päivä. Jeejeejee! Jakso loppui, huhhuh, olikin tylsää! Ja sitten hienoa on myös se, että olin kaupungilla ja ostin hiusvärin, jonka Tiina tunkee päähäni huomenna päivällä - JEE!
Ihanaa on kanssa se, että olen aloittelemassa Method Putkistoa, joka vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja miellyttävältä. Jatkuvia ahaa-elämyksiä! Mikäs sen kivampaa?! Ja sitten, hienoa on kanssa se, että löysin hassun vaaleanpunaisen villapaidan, joka on tehty Italiassa - siis inhimillinen mitä luultavimmin - ja on lämmin ja pehmeä! Ostin UFFilta nahkakravatin, kun en voinut vastustaa sen houkutusta. Se muistuttanee mua Herra Leinosesta koko elämäni! God oon pelkkää huutomerkkiä! Ihana Ihana Ihana.

btw olen kiroilulakossa! Jos siis kuulet kirosanan suunstani niin se johtuu siitä, että olen juuri lyönyt varpaani. Tämän päivän ja eilisen perusteella olen tosi hyvä varpaiden lyömisessä.... Hihhuiuuuiii!