Hip hei ja hilirimpsis. Olen kuolemaisillani tylsyyteen, päänsärkyyn sekä turhautumiseen.

Me saatiin kemiasta ensimmäisellä kurssilla yksi tehtävä läksyksi ja ei riittänyt kuin pieni vilkaisu siihen, että pystyin turhautumaan. Sen jälkeen, aiheellisesti, hain henkistä tukea E:ltä ja sitä saatuani yritin uudestaan mutta kirosanat siitä mitään tuli!

Mitä muka tarkoittaa sublimoituu?! Entä muka ketä kiinnostaa miten virtsa-aineen saa erotettua jostain seoksesta!?
Onneksi kemiaa on vain yksi kurssi ja siitä saa todistukseen suoritusmerkinnän!

Kävin tänään ostamassa koulukirjoja mummon kanssa, kun sillä on Stokkan kanta-asiakaskortti ja ruotsin kirjoja (A-ruotsi) myydään kait vaan Akateemisessa ja Suomalaisessa. Mentiin sitten Akateemiseen ja saatiin hiukka alennusta. Silti meni reilusti yli 40euroa ja vielä on yks kirja ostamatta. Huaah! Koulu ajaa mut vararikkoon.

Kävimme myös Vohvelikahvilassa, oi nam! Tosin heti syönnin jälkeen meinasin antaa ylen. Hmph. Olen selvästi edelleen puolikuntoinen.

Olen päättänyt olla huomenna paskana ja laittaa maailman rumimman paidan kouluun. Luultavasti tämä tulee tapahtumaan, koska I:n asiat varmasti valvottaa mua koko yön, tai ainakin tosi pitkään.
Toinen syy valvomiseen tosin voisi ehkä olla se, että istun tässä edelleen!
Huonosti nukutun ja hyvin huolehditun yön jälkeen sitä vaan on ihan hirveä olo ja se tietysti heijastuu pukeutumiseen. Mutta älkööt huoliko, paitaan on suihkutettu jo nyt hieman hajuvettä pohjustukseksi, ettei se haise ihan yhtä tunkkaiselta kuin näyttää!
En kuitenkaan huononakaan päivänä tykkäisi haista...

Päiväkirjasta:

Olen huomannut että merkintöjen pituus on kasvanut (keskimäärin) ja julkaisemis tahti on hidastunut. Eihän tästä mitään tule, tää ei oo mulle yhtään ominaista!
Mulla on tapana kirjottaa usein ja epälaadukkaasti, ei harvoin ja pitkästi! (pitkä ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita laadukasta.)