Kotiuduin mökiltä eilen illalla, enkä jaksanut millään kirjoittaa yhtään mitään, sillä tiesin, että jos kirjoittaisin, myös laatikot pitäisi päivittää. En ollut yhtään sillä tuulella, että olisin jaksanut poukkoilla IE:n ja FireFoxin välimaastossa tuloksia päivitellessä.
Olen toki katsonut, ainakin sivusilmällä, lähes kaikki pelit ja olen tietoinen kisojen kulusta, mutta olen silti erittäin laiska ja tykkään copypasteta kaikki tulokset tuonne ja sehän ei firefoxilla oikein onnistu jne, tiedän ettette ole kiinnostuneita!

Juhannus meni melko letkeästi, joskin pappa kiristi jokaisen jussiajuhlivan hermoja. Kolmen päivän suomiviinaputki ei houkutellut ja kuten kaikki varmasti nyt juhannuksen jälkeen tiedämme, hän on pohjanmaalta kotoisin - siitä johtuu siis iänikuinen vänkääminen, riitely ja valitus!
Tietojeni mukaan pappa on kuitenkin syntynyt ja kasvanut Tampereella eikä missään vaiheessa ole asunut Pohjanmaalla.
Itse olin punaviinihuppelissa aattona oikein hyvinkin, enkä ole moisesta kovinkaan tyytyväinen. Olisin pärjännyt ilman autolämmintä olutta sekä siideriä ja sitä hampaiden kauhua - punaviiniä! Äiti tarjosi, siispä olin oikealla asialla?

Olen pessyt melkein kaikki vaatteeni. Se on turhauttavaa! Olen kuitenkin tyytyväinen ja nyt on vaatekaappikin järjestyksessä! Elämä hymyää vaikka sää onkin surku!
Ostin pyynikintorinläskistä maidon. 80senttiä.

111123.jpg
Pesimme serkun kanssa mummon koiran (nyt jo edesmenneen) vuonna en muista, oisiko ollut 2001?