En muista miksen eilen saanut merkintää aikaiseksi? No, joka tapauksessa nyt olen tässä. Kamalaa, tärisen juomani kahvin määrästä, ihan outoa, ei mulla yleensä ole tälläistä! höööh. Jännä.
Yritin katsoa Saksikäsi Edwardia, mutta kun mainoskatkolla poistuin pesemään kasvoni, oli M mennyt olohuoneeseen ja kääntänyt kanavaa. Oii! Virhe! Meinasin saada jonkun potkuraivarin, mutta olin kuitenkin kovin lopussa (sekä tärisin), päätin olla hiljaa ja purkaa turhautumisen ja vihan tunteet silittämiseen. Hienoa, alan mummoutua! Sain siis silitettyä hameen huomiseksi, kivaa.

Olin hulluilla päivillä ja toteutin autuaana suunnitelmaani Stockankortilla maksamisen suhteen. Ostin paidan. Se on kiva ja pitkähihainen, sekä ruskea. Tykkään siitä! En vielä omistanutkaan yksiväristä ruskeaa pitkähihaista, outoa. Mustia löytyy kyllä, benettonin ja r-collectionin ja joku ihan basic. Laskin farkkujanikin, ja en edes muistanut niitä, onneksi oli Eeva, joka muistutti: "sulla on nekin jotka ei vielä mahdu sulle". (mmh.kiitti.) Tosiaan, ostin ne kesäalesta -70%, Espritin ja ihanat ihanat ihanat. Ne ei ihan vielä mahdu, oli koot vähän lopussa siinä ostovaiheessa, mutta olen päättäväinen ja aion mahtua niihin piakkoin! Heh. Niin varmaan! (homehtuvat vielä tonne kaappiin tai jotain...!)

Huomenna Kiviä taskussa ja siitä äidille! Ihanaa! Ah. Yksi aamu ja syysloma alkaa - - - parasta.