Olen sairastunut. Perkele, nuha, kuumetta, poskiontelo, pöhö, päänsärky, oksetushuojutus. Ja kaikki alkoi tänä aamuna: kurkku kipeänä aamuun ankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan. Ja vitut, nukuin yöpaidassa. Tosin ikkuna oli jäänyt auki, se on kaiken pahan alku ja juuri - sen takia olen sairas!
Olen ollut tänään melko varovaisesti liikkeellä enkä ole rehkinyt fyysisesti, henkisiä ponnisteluja sitäkin enemmän, kun koulu velvoittaa. Kaksi kirjoitelmaa, palautus päivä perjantai (huomenna) eikä kumpikaan aloitettuna. Lisäksi minulla ei ollut konseptia - jippii.

Kamalaa valitusvirttä suollan, olo vain on hirmu kurja. Istun kerrospukeutuneena ja kaulahuiviin kiedottuna. Minulla on jatkuva vessahätä, mutta niin monet housut etten jaksaisi millään. Olen matkalla nukkumaan, mutta jäin taas tähän koneelle jumiin. En jaksa katsoa BB:tä, niillä on siellä liian hauskaa. Mielialani on surkea. Edes orjapäivät eivät pelasta vaikka olenkin ihan kiintynyt "Vladimiriin" joka laulaa "Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto!" - syvältä sydämestä! Ihana esitys, onneksi sain sen videolle. Olen katsonut sen muutaman kerran ja sillä saa kyllä hymyn naamalle. Hetkeksi.

Harmittaa kun en vastannut yhteen puheluun, jota olen odotellut vaikka kuinka kauan. Toisaalta olen iloinen etten vastannut, sillä ei siitä olisi tullut mitään. Olisin tietysti voinut vastata, mutta ajattelin, että parempi olla vastaamatta - voin vastata toisen kerran, jos toinen kerta tulee. Kyllä se tulee, haluan vain siirtää sitä vielä vähän...