Olen toisella mummollani kylässä, täällä on jo syöty ja juotu kahvit ja pullat. Ruoka on nyt tulossa..ja huomaan, että minulla on tosiaan tulossa nälkä. Siis olen nälkäinen syöttölämummolassa! wow, rikon ennätyksiä!

Sain iPodin käyttööni, se rakkaus latautuu nyt rauhassa ja ilmoittaa "älä irroita". Vitsi kun pidän siitä jo nyt, vaikken ole sitä oikeastaan käyttänytkään. Latasin sinne kyllä cd:llisen Kentiä (Vapen och ammunition) ja kuuntelin kaksi kappaletta samalla kun näpertelin sitä. Huomenna, kun pääsen kotiin täältä, päästän pirun irti ja syvennyn iPodiin kunnolla... en vaan malttais odottaa!

Mul oli tänään kouluakin, vähän levotonta. Elina hieroi oikein nätisti mua, tappoi mun selkäni nyrkeillään ja totesi jotain siihen tyyliin, että ai kun on hauskaa! Pelottaa, että olen huomenna AIVAN jumissa.. Varmaan katsoivat kaikki vanhemmat, kun häröiltiin siinä tutor-pisteellä. Oikein vastuulliset ja hyväkäytöksiset tutorit teidän lapsianne ohjeistamassa. juhuu!!