Me lähdetään mökille tänään - juhannusta viettämään. Olisi ihana sanoa meneväni mökille myös rentoutumaan, mutta se lienee mahdoton tehtävä - täytyy pitää mielessä ettei vielä yksikään juhannus mökillä (eli yksikään omistani, koska olen viettänyt kaikki mökillä) ole ollut kovinkaan rattoisa saatika sitten rentouttava! Vaikken olekaan menossa rentoutumaan, se ei tarkoita sitä ettenkö menisi sinne ihan mieluusti. Kyllä juhannusperinteisiini kuuluu kärvistely sukulaisten syleissä muutaman päivän ajan. Harmillista, että aatto on perjantaina, sillä se tarkoittaa sitä, että tulossa on kahden päivän/illan putki! Juhuu - - en sitten tiedä, että onko silläkään niin väliä kun kärvistelyksi se kuitenkin menee, jos asennevamma iskee! Päätin, että tänä vuonna se ei iske!
Tänä vuonna asiat sujuvat paremmin, olen valmistautunut!

Kuulin sisäpiiritietoa (Tiinalta), että Stockan ale alkaa keskiviikkona? Juhuujuhuu!
Mutta ainiin, eihän minulla ole rahaa...shitty! No suuta ei ainakaan mytryyn(mutruun?) panna, koska aion silti suunnata sinne - ihan vain katselemaan tietysti! Mitä kuvittelitte, huh?!! Olen kyllä itsekin tietoinen taloudellisesta tilanteestani!

Söin aamiaiseksi jääkahvia ja mansikoita. Paitsi hei, eihän jääkahvia syödä, siispä join jääkahvia ja söin mansikoita. Ne mansikat oli tarkoitettu mökille meneviksi, mutta haloo, niitä on melkein 100kg tuola jääkaapissa, varmasti! Monta monta monta rasiaa - ja kaiken kukkuraksi, äiti sanoi eilen kun kysyin niistä, että "Voithan sä tietty maistaa muutaman", joka suoraan käännettynä mun omalle kielelle tarkoittaa: "Feel free to syödä kaikki ne manssut!"