Voehan helevetti. Oon kusessa.
Rahat loppuu, Galna Dagar, Trendin kestotilaus, mitämitämitä, helsinkipäivä! Mitä hittoo, pääsiäinen?! Salikortti! En tajuu, junamatkat!!
Kaks humaluutetta sisältävää shamppoota - ideaa?!

Shoppailu mania on yllättänyt, pahasti kesken koeviikon. Yääk! Olen yhtäkkiä huomaavinani olevani suurissa probleemissa. Mh. Mulla on kyllä possullinen kolikoita, tarkoitettu säästötilille, mutta jos tyhjäisin sen kuitenkin käyttötililleni. Voisi olla tässä kohtaa fiksu päätös..

Muotikutsujen irvikuva:

Eilen mummo pyysi minua mukaansa vaatekutsuille ystävänsä tyttärelle. Sitä kun ei itseään hirveästi matka huvittanut, niin lupauduin sitten lähtemään, jos mennään hullujen päivien kautta. Joo me mentiin ja päästiin melko kivasti sinne kutsuille (kangasalle!!) saakka.
Sielä sitten mennään sisään, paljon tuntemattomia muiden kavereita. Olin vähän aha.
Okei, kävellään olohuoneeseen, ja meitä kättelee Jaana. Nihkeän hikisine käsineen.
Mietin, olenko painajaisessa. Kolme rekkiä järkyttävän epäloogiseen järjestykseen ripustettuja melko hirvittäviä vaatteita. En nyt yhtään tykännyt.
Nooh, ajattelin tutkailla siinä ihan rauhassa. Ei kuitenkaan suvaitse heti tuomita.
Löysin näistä kolmesta rekistä, muutamasta kenkäparista ja kaulakoruista yhden ainoan asian, jonka olisin voinut hankkia. Sekin oli väärän värinen.

En kuitenkaan pettynyt, kun juuri sitä ennen mummo ja äiti olivat ostaneet minulle puoliksi housut. Jehei!
Materiaamateriaa, yh, oon typerä.