Tänään:

Huaah ja pyääh. Olen hiukka tylsistynyt nyt, kun koko päivän koulun jälkeen olen vain ruotsia lukenut. Svenskasvenskasvenska ja pöh. Vaikka mulla onkin ollut A2-ruotsi, eli ala-asteen viidenneltä aloitettu, ja nyt vaihdoin B1-ruotsiin, eli yläasteelta aloitettuun, kaikki menee päin metsiä. En osaa enää mitään.
En edes päälauseen sanajärjestystä!
Niin, saati sitten sanoja joita pistää järjestykseen.

Hej! Jag heter Ulla och jag kommer från Göteborg. Jag tycker om dig.

Koska tämä päivä on tuhriintunut ruotsiin tuhrin huomispäivän englantiin. Typerää kun on perättäisinä päivinä kahden eri kielen kokeet, niin ei tänään oikein voi tuota englantia kerrata. On se niin väärin.
Tällänen pitäis kieltää lailla!

Koulu ihan selkeesti hallitsee mun elämää.

Tämä päivä on muutenkin ollut hiukka kummallinen kun on jotenkin jatkuvasti ollut sellainen vähän turha olo. Ettei ihan kuulu, muttei voi olla poiskaan. En tiedä miksi, tai siis että mistä johtuu. Mutta tältä nyt tuntuu ja huomenna on uusi päivä!

Lisäys:
Kaikki suomenruotsalaispojat (tai edes wannabe-suomenruotsalaiset) ovat tervetulleita opettamaan rakasta kieltään minulle minä päivänä ja milloin vain tahansa. Sano vaan Heja sverige! niin oon hereillä.